Vertex - How to submit parts issues

To our valued customers:

3D-printer kits are complex products with lots of parts. Many of these parts are custom parts which are not commonly available.

Although we have a very strict quality control system, we’re sure you’ll understand that we cannot check each and every individual part, that would have a negative impact on the price of the kit.

Anyway, we want to make sure that your 3D-printer kit is up and running as soon as possible. Should you notice a missing or DOA part during assembly or initial testing, please accept our apologies and please send us a ticket (support.velleman.eu/). We’ll make sure you’ll receive the parts asap.

Please note that all tech. support is handled through the support forum. We’re unable to offer technical support via the ticket system.

Thank you and happy printing!

Chers clients,

Les imprimantes 3D en kit sont des produits complexes avec de nombreux composants. Beaucoup d’entre eux sont des composants sur mesure, qui ne sont pas généralement disponibles.

Bien que nous ayons une politique de qualité très stricte, il est impossible de contrôler chaque pièce individuellement. Cela aura un impact négatif sur le prix du kit.

Quoi qu’il en soit, nous voulons que vous utilisiez votre imprimante 3D au plut tôt. Si un composant s’avérait manquant durant l’assemblage ou l’essai initial, veuillez accepter nos excuses pour le désagrément et envoyez-nous un ticket support (support.velleman.eu/).

Il est à noter que tout support technique est traité sur le forum de support. Nous n’offrons pas de support technique par le système de ticket.

Merci et beaucoup de plaisir !

1 Like