K6707 en K8059 code-instelling

Om onduidelijke reden krijg ik mijn zend-/ontvangerset niet werkend. Het betreft de volgende combinatie:
K8059 2-kanaals RF codeslot zender en K6707 1-kanaals codelock reciever.

De K8059 is geheel gemonteerd en staat nog in de default code. Bij druk op de linker knop knippert de led. De programmeertoets en de rechter toets heb ik nog niet bediend. Het is de bedoeling om een langdurig zendsignaal af te geven, waarbij het relais op de ontvanger dus even zo lang geactiveerd is.

De K6707 is geheel zorgvuldig gemonteerd. Er is 1x condensator niet gemonteerd; deze is volgens mij teveel geleverd (enkelvoudige strip en kenmerk 1). Er is geen codebrug ingesoldeerd. CH1 is verbonden, CH2 is open.
Bij het in-/uitschakelen van de voeding licht heel even de LD2 op. De geplaatste controle-led LD1 blijft uit. Dit geldt zowel met ingeschakelde als uitgeschakelde zender.
Draaien aan de ontvanger-condensator CV1 heeft geen effect. Het in de beschrijving geopperde afstellen van een instelbare condensator in de zender kan niet bij de K8059.

Vraag: hoe krijg ik zender en ontvanger op elkaar afgestemd. Ik heb weliswaar bouwpakketten voor de K8057 in huis (die waarschijnlijk gemakkelijker in te stellen zijn), maar de K8059 wordt ook aanbevolen als zender voor de K6707.