K4040 ,volume en toonregeling

Beste nederlandstalige forumbezoekers,

Ik wil mijn cd speler en tv aansluiten aan de k4040, maar heb nood aan een omschakeling met volume en toonregeling, wat gebruik ik best ? de promix20m misschien?
bedankt voor de reakties!

thanks for the translation danny!!

To vel 417:
wat is er fout aan de nederlandse taal?
ik heb meer dan 1000 euro geinvesteerd in de k4040,en verwacht van een firma advies!!, en ja, het mag in het engels als je wil!
Bellen Jan
Zutendaal

You could use the K8020/K8021 pre-amps, however, as these are high-end, they do not have a tone control.
Volume and tone control kit: K8084

Beste Jan,

Ik wil ten eerste zeggen dat er met het nederlands niets verkeerd is. We spreken hier trouwens allemaal nederlands. Daar wij een firma zijn dat in meer dan 80 landen levert, is het % nederlandstaligen klein. Daarvoor vragen we op het forum allen in het engels te communiceren zodat iedere gebruiker de ander zijn ‘probleem’ kan raadplegen, helpen en er allen van leren. Mensen die geen engels machtig zijn kunnen eventueel ons via de supportform bereiken voor een persoonlijke vraag.

Wat mijn collega voorstelde is correct, maar misschien kan je ergens nog een K4100 kopen, deze kan bronnen selecteren + volume regelen en past perfect bij je K4040. (K4100 wordt niet meer geproduceerd bij ons).

Nog even in het engels :slight_smile:

dear, I want connect my cd player and TV to my k4040, but needs a volume and tone regulation, what uses I best? the promix 20m perhaps?

VEL417:

You could use the K8020/K8021 pre-amps, however, as these are high-end, they do not have a tone control.
Volume and tone control kit: K8084