Bonjour à tous je suis nouveau !
j’ai fini de monter mon kit hier et j’ai bien suivie tous le montage en inserent les cirquits integré en dernier.
Mes le kit ne donne aucun signe d’activiter ,il y-a bien du 5v qui arrive la led ne salume pas, mes elle fonctionne puis que je les tester.
je pense que le kit à un defaut ou le pic je c’est pas j’ai rechercher pour voir deventuelle defaut du montage avec un hommetre, il y-a bien du courant qui circule 0.22volts étrange ou peut-être un transistore,j’ai telephoner à lextronic qui ma donner un numero de tel. je dois appeler lundi.
en fin voila merci à tous.
Bonsoir toujours pas resolu y-a personne
Hello everyone I’m new!
I finished up my kit yesterday and I FOLLOWED property All mounting insert the cirquits integrated in Last.
My kit shows no signs of activiter there Welfare 5v Who Do Not Arrive led Salume of my IT WORKS THEN What I test.
I think the kit default ou non peak I Is not I Look to see deventuelle default mounting With hommetre not there Welfare Who current flows 0.22volts strange ou Can not Be transistore, I peekaboo to Lextronic Who Give my phone number not. I Call DOI Monday.
purpose here is to thank you all.
Please use a REAL language and not some kind of automatic translator because your messages are totally weird now. I really don’t understand what you mean.
Hello.
I am afflict my I do not speak English.
I go tried to remake a translation with another translator online.
said me if you had understood thank you.
Hello to all I am new! I stopped going(taking) up my kit yesterday and I followed well all the assembly(editing) insert integrated circuits lastly. But the kit gives no sign of activity, there is good 5v which arrives the LED does not ignite, but it works because I testais.je think that the kit in a defect or the peak I know by I looked for to see of possible defect of the assembly(editing) with an ohmmètre, there is a lot of current which circulates strange 0.22 volts or maybe a transistor, I phoned in lextronic which my to give a number of such. I have to call up on Monday. Finally here is thanks to all.
Sorry, I really don’t know what you mean. Automatic translators are real disasters. Don’t trust them. Try to ask you question as simple as possible and avoid too much technical stuff.
Savez-vous fournir des liens vers des photo’s haute resolution de votre montage (coté composants et coté soudures)?
Si non, vous savez retourner votre montage pour vérification à:
Velleman SAV
Legen Heirweg 33
9890 Gavere
Belgique
Nous regrettons de vous informer que vous avez monté TOUS les composants du mauvaise coté de la platine.
C’est normal que cela ne marche pas.
Bon et bien Merci je suis triste.
en espèrent que si je dessoude pour remettre de l’autre coté que le kit fonctionne.
J’ai appris à soudé dans le sens le plus logique.
je vais replacer les composant principale de l’autre coté les résistance et autre composante qui son pas nécessaire de dessoudé.
je vais les laisser telle quelle je pense que sa devrai allez.
le pire c’est les CI et les transistor j’ai peur qu’il soit endommager.
Mes merci de votre réponse rapide.
Dessolez je me sens un peut bête
Cordialement Mr Sergent.
Merci au SAV Velleman.
Mon kit EDU09 fonctionnent !
You are lucky that there are no key components that are destroyed. It’s almost a miracle. Enjoy your EDU09.
Nous sommes content que ça marche!